Çene uçu estetiği (Genioplasty) Çene Estetik Cerrahisi

(Genioplasty) Çene uçu estetiği

Çene Estetik Cerrahisi

Bu işlemde, çene ucu, ileriye hareket ettirilebilmektedir, ya da yukarı doğru çene uzunluğunu kısaltmak için, ya da çene yüksekliği azdır uzatmak için aşağı doğru çekmeyi içerir. Seçim sizin dudak  yüz görünümü nasıl etkilediği üzerinde birlikte değerlendirilerek kara verilir. Bu işlem alt çene alt kısmında gerektirdiğinden, , aynı zamanda, bir alt sınır osteotomi olarak ifade edilebilir. Bu prosedür bir çene implant değildir. Bu kendi çene kemiğinizin yeniden konumlandırılmasıdır ve bir yabancı cisim değildir alt çene bir parçasıdır. Bazen genioplasty gerçek çene cerrahisi ile karıştırılır. Bu, çok daha az karmaşık bir işlemdir ve herhangi bir zamanda yapılabilir. Ortodontik tedavi bu işlem için gerekli değildir.

Çene Cerrahisi Tedavi Sırası

Kombine ortodontik ve cerrahi tedavi genellikle tamamlamak için 18-24 ay gerektirir. Tedavi dört aşamaya ayrılabilir:

1.Tedavi Planlaması

2.Ameliyattan önce Ortodontik tedavi

3.Cerrahi tedavi

4.Ameliyat sonrası Ortodonti tdavi

Çene ucu estetiği, çene ucunu öne almak, çene estetiği

1. Tedavi Planlaması

Ağız, Yüz ve Çene cerrahı ve ortodontist sizinle tedavi programı planlamak için birlikte çalışan ana uzmanları olacaktır. Onlar sizin durumunuzda planlamak için klinik muayene ile birlikte diş ve yüz röntgen filmleri, diş modeller fotoğraflar kullanacağız.

2. Cerrahi öncesi Ortodonti

Dişlerin ameliyattan önce aynı hizada olmalıdır. Eğer dişleriniz düzensiz ve çapraşık ise bunlar yaklaşık 8-16 ay için takılacak braketler ile dişlerin düzeltilmesi için gerekli olabilir. Braketler çene uyum için hazırlık, yeterli diş düzenlemesi için gereklidir.

Ameliyattan önce ortodontist için son kontrolde, braketler yerleştirir ameliyat sırasında lastikler yerleştirmek için kullanılacaktır.

3. Cerrahi Tedavi

Dişlerin çapraşıklığı düzeltildikten sonra, size cerrahınız tekrar değerlendirecektir. İstenilen cerrahi öncesi  önerilen programın  gözden geçirilecektir ve cerrahi tedavi için bir plan hazırlanacaktır.

Cerrahi Detaylar için hastanede kalış süresi ve iyileşme süresi bu sırada tartışılır. Bu kontrolün amacı daha iyi bir ameliyat sonucu almak için gereklidir. Bu kontrolde soruları sormaya çekinmeyin gerekir.

çene ucu estetiği izmir